ומדוע אתה צריך להתחיל למכור באינטרנט באמעות החנות הוירטואלית מג'נטו. להלן 5 סיבות משמעותיות הנוגעות לקניות באינטרנט:

1. רכישת מוצרים ללא רישום לאתר

אם אי פעם קנית מוצר בחנות באינטרנט בוודאי התמודדת עם אי-הנוחות כאשר לא הותירו בפניך שום ברירה אלא להירשם לאתר על מנת לקנות את המוצר. לפי האופן בו אנו מרגישים כאשר דוחקים בנו לעשות משהו שאנחנו אפילו לא חושבים שנדרש מאיתנו, ולאחר מכן הברירה שלנו היא להסכים לתנאים או לעזוב את האתר, לא צריך להיות חכם בשביל להגיע לידי המסקנה כי 30% מאיתנו פשוט יעזבו את החנות בלי לקנות שום מוצר. אנשים אחרים אשר בכל זאת החליטו לקנות מוצר בסופו של דבר יעשו זאת עם תחושה לא נוחה וכנראה שלא ירגישו בנוח לחזור שוב, למרות היותם רשומים כעת כמשתמשים.

ברירת המחדל של Magento בדף התשלום היא לאפשר לקונה לבצע תשלום כאורח, דבר המאפשר ללקוח את הרצון החופשי במידה והם באמת רוצים להירשם לאתר. בצורה כזו החנות של בעל העסק הינה ידידותית יותר לקונים בה, ואיננה משרה תחושות לא רצויות בקרב הקונים בה.

הערה: ישנם מקרים מסויימים בהם בעל החנות מזהה כי רישום הלקוחות לחנות באינטרנט הינו חלק חיוני בשירות אותו הוא מספק. בכל שאר המקרים דרישת הרשמה לאתר כחלק מתהליך רכישת המוצרים יכולה רק להקטין את המכירות באתרכם.

2. הוספה לסל בצורה ידידותית

מה זה שאלתם? ובכן בחנויות אינטרנט שונות לאחר לחיצה על הכפתור "הוסף לסל הקניות" או "קנה עכשיו" יוצגו מספר אפשרויות נוספות אשר קופצות מול העיניים ומבלבלות את ה"אוייב" (או את הקונה, במקרה הזה). אפשרויות אלו מותירות את הקונה כתוהה לגבי המוצר אותו הוא מנסה לרכוש, והאם בכלל הוא התווסף לעגלת הקניות. ההוספה לסל צריכה להיות קלה ופשוטה, אין צורך להעמיס על הקונה בחנות.

ב-Magento הלקוח שלך הוא המלך, והוא מוביל ישירות אל עגלת הקניות שבו הוא/היא יכולים לעשות את הבחירה לקנות מוצרים קשורים נוספים או פשוט להמשיך בגלישה בחנות המקוונת שלכם. החנות איננה מכבידה על הקונה, ומאפשרת קנייה בצורה ידידותית למשתמש. דבר נהדר נוסף הוא שהקונה יכול לחשב את עלויות המשלוח ברגע שהזמנתו מוכנה לתשלום, ובכך לקבל את כל הפרטים הנוגעים לגבי הזמנתו כבר בחנות הוירטואלית.

3. הצגת זמינות המוצר וכמות במלאי

כמה פעמים סיימתם לחפש את המוצר, הוספתם אותו לעגלת הקניות ולאחר מכן התבשרתם כי המוצר שהזמנתם אינו במלאי? ובכן זה קורה כל כך הרבה פעמים שאנו תוהים מדוע לא להציג מסר פשוט על זמינותו של המוצר. יתרה מכך, זו הזדמנות נהדרת ליצור מערכת יחסים עם הלקוח הפוטנציאלי שלך, ולתת למשתמש שלך את האפשרות לקבל הודעה כאשר המוצר יהיה זמין. למג'נטו יש את שתי האפשרויות הללו זמינות, והן מספקות חוויית קנייה גדולה, אשר משדרת אמינות וביטחון.

4. תהליך תשלום נוח

הזנת פרטים על הרכישה עבור לקוח יכולה להיות משימה מייגעת (במידה והלקוח איננו רשום), והוספת מעברים בין דפים תוך כדי התהליך איננו דבר המקל על הקונה בתהליך התשלום. תהליך התשלום של מג'נטו מתבצע באמצעות תהליך אינטראקטיבי בעל שישה צעדים המוגדרים בבירור. הצעדים כוללים רק את מה שחשוב לרישום לצורך הרכישה, ודף אישור ההזמנה מכיל את מספר ההזמנה באופן מיידי (וזאת כמובן במידה ואתם מבצעים סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט). במהלך תהליך הרכישה מופיע בצד הדף סיכום הפרטים אשר הוזנו עד כה, ובמידה והלקוח מעוניין לשנות פרט כלשהו הוא פשוט יכול ללחוץ על אחד הצעדים ולעדכן את הפרט המבוקש.

נוח ופשוט, אלו הדברים שבאמת יגרמו לחנות הוירטואלית שלכם למכור יותר.

5. שקיפות ושירות לקוחות

אמנם סיבה זו איננה מאפיין טכני של החנות הוירטואלית מג'נטו, אלא רק כמה דפי תוכן באתר, אבל זו בהחלט סיבה משכנעת לרכישה (Deal Breaker) עבור קונים המבקרים בחנות בפעם הראשונה. על מנת לוודא שהלקוח משוכנע באמינות החנות שלך עליך לספק דפי אודות ושירות לקוחות. ולכן בניית דפי "אודותינו" ו-"מדיניות פרטיות", ומתן טופס יצירת קשר אשר מוצגים יחד עם כמה כרזות שימושיות המצהירות על אילו סוגי תשלום קיימים באתר יספקו לגולש את הביטחון הדרוש לו לרכישה בחנות הוירטואלית שלכם. כמו כן, הצגת המסר כי האתר מאובטח באמצעות תעודת אבטחה SSL או בכל אמצעי אחר הינו הכרחי עבור כל בעלי החנויות.


סיבות אלו הינן מפתח חשוב בהקמת קשרי לקוחות טובים עם הגולשים בחנות שלכם. הסיבות מבוססות על שנים רבות של ניסיון בתחום הקניות באינטרנט, ומושתתות על מחשבה מראש על הקונה הפוטנציאלי שלכם וכיצד לשכנע אותו לבצע רכישה בחנות הוירטואלית שלכם.

רוצים להתנסות ביכולות של מג'נטו? פתחו עכשיו חנות באינטרנט באמצעות Salepoint, ותוכלו תוך דקות להנות מהיתרונות הייחודיים של המערכת הנפלאה הזו.

השאר תגובה