שאלות ותשובות

תוכן העניינים:

מהי חנות וירטואלית?

חנות וירטואלית היא אתר אינטרנט המאפשר להציג מוצרים לפי חתכים שונים ועל כל מוצר להציג מידע מגוון. ניתן לדמות חנות לקטלוג מוצרים המחולק לפי קטגוריות אב. ההבדל בין קטלוג פשוט לבין חנות וירטואלית הוא היכולת לרכוש את המוצר באופן וירטואלי, דהיינו להוסיף את המוצר לעגלת הקניות ואז לבצע תהליך של רכישה באמצעות כרטיס האשראי של הלקוח. ברגע שההזמנה מתבצעת מנהל האתר מקבל חיווי על כך במערכת הניהול ואז לפי מדיניות המשלוחים והזמנים מספק ללקוח את המוצר הנבחר בד"כ בצורת משלוח עד הבית.

כיצד תשרת אותי חנות וירטואלית?

חנות או קטלוג מוצרים וירטואלי מאפשר לך לפתוח סניף מהודר של העסק שלך באינטרנט. למעשה מאז כניסתו של המושג סחר אלקטרוני לחיינו, ישנם עסקים המרכזים את כל הפעילות שלהם באינטרנט בלבד. גם אם לא תמכור אף מוצר דרך האתר או שתמכור בצורה מינורית (וברור שאנחנו מאחלים לך שתמכור המון) עדיין יהיה לך את קטלוג המוצרים שלך זמין מכל מקום בעולם ופתוח לכל מי שתרצה לספק לו את הכתובת. אין ספק שהיום הנטייה הראשונית שלנו לחפש מוצר מסויים או עסק מסויים הוא על ידי האינטרנט, מה שהיה פעם מוכר לנו כדפי זהב או מדריך הטלפון הפך להיות היום גוגל ומנועי חיפוש אחרים. במילים אחרות מי שלא באינטרנט לא ממש קיים.

איך עובד התהליך?

קיימים אצלנו שני מסלולים: מסלול הבסיס ומסלול הפרימיום. ההבדל הוא בעיצוב המותאם אישית ובהדרכה והליווי האישי אשר כלולים בחבילת הפרימיום ולא קיימים בחבילת הבסיס. באם בחרת בחבילת הפרימיום כל מה שצריך לעשות זה פשוט לצלצל אלינו ואנחנו כבר ניקח את זה משם.

בחבילת הבסיס התהליך הינו פשוט ביותר: פותחים חשבון. בוחרים ערכת עיצוב כחלק מתהליך הרכישה, ובתוך כמה דקות תפתח המערכת עבורכם חנות אישית בהתקנה מהירה. בשלב זה תקבלו הודעת דוא"ל ממנהל המערכת המכילה בתוכה את הכתובת של החנות, כתובת מערכת הניהול עם השם והסיסמא שלכם, ופרטים טכניים נוספים כמו כתובת ה-DNS להגדרה בדומיין. למייל זה מצורף גם קישור לפורטל הלקוחות שלנו המכיל בתוכו סרטי הדגמה, מאגר מידע ושאלות נפוצות. בפורטל הלקוחות תמצאו גם גישה למערכת החיוב שבו תוכלו להתעדכן בכל מה שנוגע לחשבוניות שלכם (הדפסה, שמירה וכו'). כל שיהיה עליכם לעשות מעתה הוא להחליף את הלוגו הקיים בזה שלכם ולהתחיל להעלות את המוצרים שלכם.

האם אני מוגבל בפתיחת קטגוריות או מוצרים כמו אצל רוב החברות?

לא. אצלנו אין הגבלה בשום פרמטר, תפתח כמה שאתה רוצה תקים מה שאתה רוצה. נקודה.

למה לשים לב שניגשים לפתוח חנות?

ישנם הרבה חברות לבניית אתרים והרבה מהם טובים וראויים. יחד עם זאת, יש לשים לב לכמה נקודות קריטיות שיגדירו את היחסים עם בונה האתר בעתיד. היום זה לא מספיק שיש לנו אתר, אנחנו גם צריכים שידעו עליו. לכן, חשוב מהרגע הראשון לבנות מערכת שתדע לספק לגוגל ולאתרים השונים את המידע אותו הם קוראים ומאנדקסים בצורה טובה, קריאה נכונה טכנולוגית. המערכת שלנו בנוייה ברמת התשתית בצורה יעילה וידידותית למנועי החיפוש, מה שמבטיח ראש שקט בכל מה שנוגע לקידום האתר. אנו מספקים גם חבילת קידום אתר בסיסית במחיר שווה לכל נפש.

שימו לב שלבונה האתר יש ניסיון מוכח בבניית חנויות וירטואליות. להגיד שאני יודע לעשות זה לא ממש אותו הדבר כמו לנהל ולהפיק חנות בפועל. צפו בעבודות וחנויות עובדות ופעילות לפני לקיחת החלטה, בקרו בדף הלקוחות שלנו. ל-Salepoint מספר רב של חנויות וירטואליות עובדות און ליין בשרתים בישראל ובארצות הברית ובקרוב גם באירופה.

בקשו לקרוא המלצות מלקוחות או לפחות לדבר עימם בטלפון, לא יזיק להרים צלצול. יש לזכור שאנחנו לא כל יום ניגשים לפתוח חנות וירטואלית וכשאנחנו כבר עושים את זה ומשקיעים אנרגיה ומשאבים צריך לצמצם את הסיכונים למינימום.

התעקשו על עיצוב ראוי ואל תתפשרו על הפנים שלכם באינטרנט. צפו בעיצובי הפרימיום שלנו או בעיצובי הבסיס כדי ללמוד על הסטנדרטים של הדור החדש. פחות מזה לא מתקבל על הדעת, זכרו! כמו שאתם נראים זה היחס אותו תקבלו מהגולש.

מהי מערכת הניהול?

לאתר ישנם שתי כניסות בעצם, כניסה אחת היא הרגילה שבה הגולשים פונים לאתר מה שנקרא כניסה קדמית וכניסת מנהל שנקראת כניסה אחורית הידועה רק לו ומוגנת באמצעות שם משתמש וסיסמא. במערכת הניהול יכול מנהל האתר לקבוע מה יהיו קטגוריות האתר וכמובן המוצרים, לקבוע מדיניות משלוחים ועוד… למעשה כל פעולות הגדרות האתר נעשות דרך ממשק הניהול.

היכן מאוחסנים השרתים?

השרתים שלנו מאוחסנים בחוות השרתים של נטוויז'ן בעלי חיבור ישיר לרשת האינטרנט הישראלי, לא נלאה אתכם בפרטים טכניים מיותרים רק נאמר שזה הכי מהיר והכי יציב שיש, בהתחייבות.

באיזה סוג שרת אנו משתמשים?

אנו משתמשים ב-CentOS Apache/2.2.14 על פלטפורמת לינוקס, הכי מהיר הכי יציב והכי חשוב – בטיחותי יותר.


יש לי דומיין (כתובת אינטרנט) שלי האם אני יכול להשתמש בו?

כמובן, בעת הגדרת החשבון יסופקו לך פרטי השרת DNS להגדרה במקום שבו רכשת את הדומיין. לאחר ההגדרה תוכל לגלוש לחנות החדשה שלך באמצעות הכתובת האישית שלך. ניתן גם לקבל מאיתנו כתובת קבועה ללא עלות בצורה כזו: yourname.salepoint.co.il.

אני מעוניין לרכוש דומיין חדש האם זה אפשרי דרככם?

כרגע לא. Salepoint מספקת שירותי חנויות וירטואליות כאשר רכישת הדומיין מתבצעת באמצעות חברות צד-שלישי. במהלך תהליך הרישום ל-Salepoint תקבלו מידע לגבי רישום דומיינים והפנייתם לשירות Salepoint. אנחנו מתכננים בעתיד לספק גם שירות זה.

האם אתם מספקים שירות רכישת תעודות SSL?

כרגע איננו מספקים תעודות SSL, רכישת תעודת SSL מתבצעת דרך גורם צד-שלישי. במידה ואתם מעוניינים לרכוש תעודת SSL וכתובת IP ייעודית, צרו עמנו קשר ונלווה אתכם בתהליך.

מה כוללת חבילת השכירות החודשית?

חבילת השכירות החודשית כוללת בחירת ערכת עיצוב מתוך מגוון ערכות הבסיס המוצעות. צפו בערכות העיצוב שלנו בחנות ההדגמה. תבניות אלו ייחודיות בכך שהן דורשות מינימום של התערבות גרפית ולמעשה מספיק רק להחליף את הלוגו בראשית הדף כדי להתקדם ולהעלות את המוצרים הייחודיים שלכם. החבילה כוללת כמובן גם את האחסון המוגדר עד חמש מאות (500) מגה. בתוספת תשלום ניתן להגדיל את החבילה בכל עת ולכל גודל אחסון רצוי. כמו כן כוללת החבילה תמיכה טכנית באמצעות המייל או טופס פתיחת שירות, במקרי חירום אנו זמינים 24 שעות 7 ימים בשבוע (מקרי חירום הם נפילת האתר או אי יכולת לבצע רכישה) הכל כדי שתצליחו בהקמת החנות. החבילה כוללת גם שימוש בסרטי הדרכה ובפורטל הלקוחות הבלעדי והמורחב שלנו. בצד הטכני אנו נבצע עידכוני אבטחה ועידכוני גרסה שוטפים של המערכת שמבחינת מנהל האתר שקופים לחלוטין היות והם מתבצעים על ידינו בצורה אישית וללא התערבות מנהל האתר. במילים אחרות בחבילת שכירות חודשית או פרימיום נשאר לכם לעשות את מה שבאתם לכאן בשבילו – למכור.

מה כוללת חבילת הפרימיום?

חבילת הפרימיום כוללת רכישת ערכת עיצוב מאתרי עיצוב מג'נטו מוכרים (לדוגמה, אתר TemplateMonster), הפיכתה לעברית, התקנתה על השרת והכנתה לפעולה, הדרכת מעצב גרפי להעלאת הקבצים והדרכה טלפונית אישית על מערכת הניהול. בחבילת הפרימיום הליווי הוא צמוד עד שהוא דומה באופיו לפרוייקט מיקור פנים. חבילה זו מומלצת למי שמחפש ורוצה את הייחודיות ואת הטיפול האישי המורחב.

ניתן לקבל פרטים נוספים על חבילת הפרימיום דרך דף יצירת הקשר, מספר הטלפון שלנו (077-3280988) או צ'אט חי באתר.

מה צריך לדעת כדי לנהל חנות אינטרנט?

למעשה אין צורך בידע מוקדם או בניסיון מסויים. מערכת הניהול היא כל כך פשוטה ומובנת שידע בסיסי בהפעלת מעבד תמלילים אמור להספיק. יתרה מכך, אנו מספקים סרטי הדרכה מפורטים על כל פעולה שמנהל האתר אמור לבצע ובתוספת התמיכה הטלפונית או באמצעות המייל לא אמורה להיות לכם בעיה להפוך למנהלי חנות מנוסים תוך זמן קצר.


האם אפשרי להוסיף דפים נוספים לחנות שלא קשורים למוצרים כמו אודות החברה, דף יצירת קשר ועוד?

ועוד איך, בתוך מערכת הניהול ישנה מערכת לניהול דפי האתר המאפשרת להוסיף דפי תוכן ללא הגבלה ובצורה ידידותית.


איך אני מקבל תשלומים באינטרנט?

ישנם כמה דרכים לקבל תשלומים. הדרך הטובה ביותר היא באמצעות סליקה אינטרנטית מלאה המאפשרת חיוב מלא ללא מגע יד אדם. בתהליך זה מוקם עבורך מסוף וירטואלי (שהוא די דומה למכשיר משרדי). המסוף הוירטואלי מתחבר למערכת שב"א של בנק ישראל וברגע שנסלק כרטיס אשראי הנתונים מועברים, נבדקים וחוזרים אל המשתמש בצורת אישור או דחייה של העסקה (ממש בדומה להתליך המשרדי הרגיל). כל התהליך האמור קורה תוך שניות ספורות ובסופו תופיע המערכת הניהול הזמנה חדשה לטיפול מנהל החנות.

קיימים מגוון שירותי וספקי תשלום באינטרנט המאפשרים סליקה אינטרנטית. המלצתנו היא להשתמש בסליקת צד-שלישי אשר לוקחת אחריות על תהליך הסליקה הן מבחינת הזנת הנתונים מול הלקוח והן מבחינת אבטחת המידע. במידה ובכל זאת ברצונכם לבצע סליקה באתרכם, קיימת גם האופציה הזו. מידע לגבי אופן הסליקה וההתממשקות תוכלו לקבל בפנייה ישירה אלינו באמצעות דף יצירת קשר.

האם הסליקה מבצעת דרככם?

לא, בשלב זה הסליקה מתבצעת דרך גורם שלישי כגון טרנזילה או שירותי סליקה ישראליים שונים. שירותים פופולריים הניתנים באופן מובנה במערכת וללא כל חיוב נוסף הם: פייפאל (Paypal), שירות Google Checkout ורבים נוספים. המערכת שלנו מסוגלת להתממשק לכל שירות סליקה, שאל אותנו לגבי זמינות עבור שירות הסליקה הנוח לך.

מפרט חנות וירטואלית מבוססת מגנטו